Jag önskar att...

 


♥ jag kunde skriva texter som fick andras hjärta att slå ett extra slag
♥ jag kunde allt om fotografi, och var sådär satans duktigt på att klicka och få ögonblicksfångade bilder
♥ jag hade en gräddvit vespa
♥ jag just nu hånglade i ett tält på någon festival, medan regnet smattrade mot väggarna
♥ jag satt på ett café i Paris med en vacker fransman mittemot
♥ jag kunde spela gitarr, och få alla att lyssna när man drog mot strängarna
♥ jag kunde vara lite cool ibland och inte var så förbannat osäker hela tiden
♥ jag hade mer tid, så jag kunde sätta mig och göra de saker jag älskar, som måla och skriva
♥ jag befann mig i london dansandes till 60-tals musik och få slippe denna tråkiga staden
♥ jag kunde vara riktigt riktigt bra på något
♥ mitt rum kunde bli fint på studsen
♥ jag ägde en LP-spelare och med massa bra LP-skivor och kunde lyssna på gamla knastriga 40-tals skivor
♥ allt detta kunde bli sant inom snar framtid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0