Barnkalas!

I lördag hade jag barnkalas med alla söta töser. Finfin kväll med 265 tagna bilder. Jag har inte haft en minut ledig sen dess så jag har inte hunnit redigera dem ett dugg förrän nu. Men här kommer de i alla fall.

Malin var indian och Susanne kung.

Jag var pyjamasparty.

Söta Emelie var pippi.

Hanna var sig själv, men hon är bra ändå.

Kajsa var John Lennons trallande barn.

Therese S kom som sött litet troll och Therese P som söt nyckelpiga.

Magda hade inte duschat på en månad.

Julia illustrerade Lina som gick in i rutan strax innan.

De sjöng för mig.

Emelie och Julia bråkade om kladdkakstårtan.

Vi dansade på borden.

Söta maja!
Och söta piraten.

Vanja var cool 80-tals rockare.

Julia i mitt nyfunna afro.

Och vanja.

Vi dansade...
och dansade!

Kabas och Hanna.
Puss!

En snusfin kväll och det var ni som gjorde den. Tack för att ni är ni!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack Agnes! Du har verkligen talang för att ta dåliga bilder på mig!;) Jag såg bilderna på facebook från davids, snälla ta bort den där jag "går in i väggen" m.fl, för jag ska bli medlem på facebook, och jag ser ut som en transa!Buhuuuu.;(

2009-09-29 @ 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0