Mon anniversaire!

Igår hade jag plötsligt hamnat på ruta 17. Det är ju helt knasigt hur åren går. Så här såg min födelsedag ut:

Jag började dagen med att smutta cider ute i trädgården med Hanna. Persika-Citronmeliss var himmelsk. Vi läste Elle, lyssnade på Håkan och blundade i solen.

Vid fem kom fina släkten. Och jag fick massa fina presenter. Bland annat...

Ett underbart litet Eiffeltorn som ger drömmar om Paris.

Ittala skål och macarons. Som moln som smälter på tungan.

Min bror var lika frågvis som han brukar vara.

Och fader min.


Flan, tårta, grädde, blåbär och hallon. Jag älskar bär.

Grattis Agnes!

Sen kom coola Lina och Arvid förbi och käkade upp tårtresterna. Snipp snapp slut så va min födelsedag slut.


Kommentarer
Postat av: cecilia!

haha sånt eiffeltorn har jag med , inköppt i Paris ;)

2009-09-21 @ 14:27:17
Postat av: Julia

A birthday-flan!Du måste se dt vänneravsnittet, to remind you of old times typ.;)

2009-09-21 @ 21:11:58
Postat av: Malin

Så fint inlägg agens!

2009-09-21 @ 22:11:42
URL: http://chanslos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0