nattliga funderingar när man druckit för mycket kaffe och har för mycket att tänka på


För det mesta dricker jag bara te och äter karameller

Med detta så klart.

älskar att komma hem till vykort med rökande töser från Paris. Tack Cecilia.

jag läser franska böcker(på svenska), lyssnar på fransk musik och tänker i franska tankegångar.
vill ha höst och mera kläder. slut på nakenhet och fram med shok och lager.
snö
skälver till nirvana unplugged.
ska börja klä mig i bylsiga koftor och urtvättade kiss tees.
drömmer om att förvandla mitt rum till en oas av växter, karameller och pockets.
sparar mynt i en burk för att kunna köpa filmer av finaste sort att titta på om och om igen.
är förväntansfull inför livet, men ändå inte.
vill ha rödvin i för stora glas.
och utomlandskvällsvärme + folkvärme.

Kommentarer
Postat av: sofia

din blogg är väldigt väldigt fin!

en av de finaste jag sett på länge faktiskt.

puss!

2010-09-02 @ 13:47:27
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0