Mitt 2009 september - december

September

I september försökte man fånga de sista dropparna sommar. Och jag fotade med Julia.

Sista dagarna med parkhäng.

Den nittonde hamnade jag på ruta 17 i livet.


September var macaronmånaden.

Och så hade jag mitt lilla barnkalas.

Oktober


Oktober månad blev månaden vi samlade ihop folket från Emmaboda och gjorde en liten reunion på mitt sommarställe. Emotionellt, skulle man kunna sammanfatta den kvällen med.

Det spelades Rock Band hos Tuva.




I slutet av månaden åkte jag till Rom med familjen. Fyra dagar med kaffe, pasta, italienska och Peterskyrkan.

Jag och Cecilia tog en tripp till kph. RizRaz och mysig oktoberkväll.

November



I tråkiga tider åker man till Berlin med klassen. Dricker Warsteiner, äter billig sushi i Prenzlauer Berg, hamnar på konstiga klubbar och sover på Ubahn.

Och ser Tegan & Sara på Mejeriet i Lund.

Och ser Obsklassen spela för livet.

Och kvällar skymtar förbi med suddig syn och tomma vinförpackningar.

December
Ens älskade kamera åker in på lagning och därför blir man utan bilder ett tag. Men jag tog några med en kass digitalkamera.

I juletider man långa fikor med Therese och Lina.

Och så bjuder Magda till tjejmiddag med pizza och The Omen.


På nyår kör man förfest hos Arvid för att sedan dra till Theodor.

Dåså, det var väl i stora drag mitt år. Ett väldans fint år om jag får säga det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0