drömmartider



Bild 3

Det är tider för drömmande. Bort över ängar, hav, berg mot andra platser. När allt skiftar om är det här jag tar min flykt. Till sinnets kärlek. Det blir svårt att hålla kvar till någon sorts verklighetsförankrad bild. En sådan du är menad att bry dig om. Mestadels en meningslös sådan. Du har förbrukat en livstidskonsumtion av ömkande, tröstande och drömmande på några veckor. Du sitter i skiten. Antingen Punkt. ;., eller andra fortsättande svarta tecken.

ps. drömma, drömma, kanske drömma eller drömma ds.


Kommentarer
Postat av: Sofie

den översta bilden älskar jag, den var en av mina första favoriter på flickr

2010-01-15 @ 19:43:44
URL: http://commoncrumbles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0