Berlin, en liten kärlekshistoria

Vet att det är jättejätte försent, men ni får lite Berlin bilder ändå.
Jag är den eviga kartmarodören. Skriver ner saker i min lilla tipsbok, prickade ut saker på kartan, skrev beskrivningar. Blev aning mobbad av de andra, men de ska bara veta hur mycket jag kommer hitta när jag kommer dit igen. ha-ha.
5-1 resenärer förväntansfulla och med pirr i magen.
Vi smög lite i musikaffärer fast några blev rastlösa så blev inte så mycket med det.
Finaste bilden på Franz.
Vi åt godaste vietnamesiska maten eveeer. åh.
Och drack ingefärs- och citronte till.
Staden var fin som bara den.
Engångkamerafasoner.
Berlinmuren viskade berättelser.
death & pop. indeed indeed.
Vi drack magiska drinkar som gjorde en snurrig och lite därtill.
Och dansade satan till Vampire Weekend och Strokes.
Och tog fotoautomatsbilder såklart.
Finaste resan. Någonsin.

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag har saknat detta.

Dina bilder, dina texter.

2010-11-29 @ 23:20:42
URL: http://sagostad.blogspot.com
Postat av: vera

åh äntligen, finfiina bilder. nu vill jag också till berlin!!!

2010-12-01 @ 14:48:32
URL: http://apocketfulofsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0