vad ni visste och inte visste.

Jag tror jag gör som Sandra och så leker vi en frågelek!

10 FAVORITER
Färg: Svart, tråkiga svart.
Mat: Jag vill inte säga sushi, men det gör jag ändå.
Band: Just nu är det Serge, Velvet Underground, The Smiths och Radiohead.
Film: Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulian. Då, nu och för alltid.
Bok: Harry Potter. Sorgligst var när Sirius dog. En till misfit. Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket av Gunnar Ardelius. Och Haruki Murakamis böcker.
Sport: Man vill inte se mig springa. Eller med en boll i närheten över huvud taget.
Årstid: Första kastanjen, första snöflingorna, första sommarregnet och första blommar.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Citronsorbet.
Tid på dygnet: Sen natt eller tidig morgon. Mörkret har en speciellt lumm då. Om ni förstår.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Melankolisk
Smak: Röda vindruvor och majskolv. Hehe.
Kläder: Rutig pennkjol, skjorta, svart kofta.
Bakgrund: Fula gardiner.
Nagellack: Blåskimrande a la spice girls.
Tid: tjugoett nitton
Omgivning: Bambuträdgård och trista radhus.
Irritationsobjekt: Vill inte vänta till november för London.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: NEj.
Brutit mot lagen: Inte är man unik inte.
Blivit arresterad: Inte vad jag minns i alla fall.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Nej hade nog dött av skräck. Kanske. NEj.
Kysst någon du inte känner: Tusentals konstiga i natten.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Ni, det allra finaste syre jag har. 
Du tycker om: De som kan se in i andra människor på ett fint sätt. Och som avviker från normer.
Du inte gillar: Sell-outs. Hehe, jag är så perfekt.

2 VAL
Kaffe eller te: Lipton tropiska frukter svart te. Ja, jag tycker om sött och sliskigt.
Vår eller höst: Tidig höst och sen vår?

1 ÖNSKAN:
Konstiga är att man vet att det finns så mycket men när man blir tillfrågad har man ingen aning. I alla fall inte jag. Fast jo nu kom jag på en: Hade velat uppleva Woodstockfestivalen. Eller levt vid slutet av 60-talet och början av 70-talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0