ooo



Jag har en tendens att skriva kryptiska meddelanden och blir sur om ingen tolkar dem rätt. Lunkar runt som ett vill-vara-goth-spöke under dagarna och suktar tonårsaktigt efter mörka mysiga kvällar. Min huvudsakliga föda består av glögg, mögelost och pepparkakor. Jag föstår om jag skrämmer folk, alltså. Allmänt sett är jag ganska nära att bygga en jävla grop och begrava mig själv. Och fattar inte att julen ska bestå av släkten när det är dem man hatar mest. Ångest-nära-böla-på-toan upplevelser. Väldigt traumatiskt. Hela min jul blir traumatisk. fett-nära-att-somna-in-på sömntabletter-dagar kan lätt botas med en dos av The Knife. Wow, vad jag är full av klichéartade tonårskomplex och bindestreck. Pretentiöst agnes pretentiöst. haha.


Kommentarer
Postat av: Tamara

Denna texten är något utav det bästa jag läst denna veckan tror jag bestämt! För övrigt gillar jag din nya hårfärg (om det är dig jag sett och inte någon look-a-like, ehe).

2009-12-16 @ 21:17:38
Postat av: Agnes

nämen oj man bugar och tackar!! ojoj. när och var har du sett mig? hihi tack! ska snart visa här på bloggen när jag får tillbaka en respektabel kamera!

2009-12-16 @ 22:41:43
URL: http://unbisourose.blogg.se/
Postat av: kajsa.

ibland agnes är du fantastiskt fantastisk och jag förstår inte varför vi träffas så sällan.

2009-12-17 @ 02:11:12
Postat av: Agnes

åhh jag blir varm runt hjärtat en sån här hemsk dag! du e inte så dum du heller!! du e supercoolaste kajsa. det är väldigt synd, och vi får inte bara säga att det är synd. nu måste vi ta tag i det. under jullovet. då smäller det!!

2009-12-17 @ 15:10:51
URL: http://unbisourose.blogg.se/
Postat av: malin

Varför skriver du så jävla bra? Du är bara för underbar! Hämta nycklar?!

2009-12-17 @ 17:46:32
URL: http://chanslos.webblogg.se/
Postat av: Tamara

vi går på samma skola, så jag har sett dig där. :) jag är ingen creepy stalker, med andra ord!

2009-12-17 @ 19:08:49
Postat av: Agnes

haha. nej, det trodde jag inte heller! ;)

2009-12-17 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0