I'd rather dissolve then have you ignore me

Försöker visa upp en lurvig klänning, den gör sig inte så jättebra i photobooth. Och min kamera är kvar i skolan. Och jag är sämst på att fota. Ska bli bääättre, hoppas jag. craaap
Vet inte riktigt var jag är just nu. Befinner mig i något sorts limbo, varken bra eller dåligt, inte heller likgiltligt, snarare total harmoni i samband med att ha slutar bry sig. Filosoferar i min fristad, lyssnar på melodiös symfonimusik, funderar lite till, blir knäpp på köpet, pratar med mig själv, låter lp-skivor snurra runt runt runt. Har tappat bort drömmar och erhållit nya. Levt på insikter, som gjort mig hemsk och äcklig, gjort mig ny och snurrig och jag vet inte vad. Börjat uppskatta saker på något nytt konstigt sett. Ingen kan nå mig nu, jag sitter på stjärnorna och tittar ner.

ps. spellistaspellistaspellista ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0