kikar in i andras hem och hjärtan

Jag är just nu inte världens bästa på att dyka i på andras sidor. Bloglovin står på 1500 olästa inlägg, tröttsamt. Men jag har ändå tid till att besöka dessa, som ger mig ändlös inspiration och glädje, både som personer och livsstil.
Kajsa skriver om koncentrationssvårigheter, och små enmeningsgigs med dagliga och odagliga funderingar. Om hur livet borde vara, men inte är. Och tvärtom. Hon är en fin vän den där Kajsa.
Cecilia är anonymiteten personifierad. Och inte på ett dåligt sätt. Ett kryp-in där drömmar blandas med klaustrofobi och önskningar. Jag tycker om bloggar där saker som inte får plats i världen av olika anledningar präntas in på sidan. Sådant man kan läsa och känna igen sig i sådär mycket att det gör ont. Vi åker till London tillsammans med en till och där ska vi låtas växa. Där finns mer syre.
Dinosauriedisco photobothar med sina svart och vita plagg, har en amelieposter, har coola ögonbryn och skriver underbara spastiska texter som man önskar man själv skrivit. och tar finaste dekadenta foton.
Jag har följt Mardy Bum ganska länge. Älskar hennes apokalyptiska ord, aggressivitet och foton som skvallrar som vilsenhet, men ändå inte.
Det finns så många fler som är så underbart fina. Men de kan jag visa någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0